SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: ECW on Sci-Fi Results - April 7 , 2009

 

  

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

اینتروی ای سی دابلیو رو میبینیم .

به ورزشگاه میریم و مراسم آغازین شوء صورت میگیره .

مت استرایکر به همراه گزارشگر جدید ، جاش متیوس به همه خوش آمد میگن . متیوس میگه : " خیلی خوشحالم که در کنار استرایکر هستم ، اما من تا درفت (هفته ی بعد) در خدمت شما هستم و نمیدونم بعد از اون چه خواهد شد . "

تئودور لانگ ، جنرال منجر فعلی ای سی دابلیو وارد شده و داخل رینگ داره میرقصه . او میگه : " تغییراتی خواهیم داشت که بر روی همه در دابلیو دابلیو ای تاثیر میذاره . از اونجایی که ویکی گررو به راء منتقل شده و در اونجا فعالیت خواهد کرد ، من به عنوان جنرال منجر جدید اسمکدان انتخاب شدم . " تماشاگرا تدی رو تشویق میکنن . او در ادامه ی صحبت هاش میگه : " و تفنی (تیفانی) ، جنرال منجر جدید ای سی دابلیو خواهد بود . " تفنی وارد میشه و میره داخل رینگ . اما قبل از اینکه چیزی بگه ، موزیک جک سوئگر نواخته میشه و در حالی که تماشاگرا دارن او رو هو [بو] میکنن وارد میشه . سوئگر میره داخل رینگ و به تفنی میگه : " تبریک میگم . " سپس به تفنی میگه که چند قانون رو باید بدونه . تفنی که جنرال منجر جدید ای سی دابلیو هست - رو به سوئگر و تماشاگرا - میگه : " از اونجایی که ممکنه جک سوئگر در درفت به برند دیگه ای منتقل بشه ، او باید در بکلش سر کمربندش مسابقه بده (تا کمربندش رو به برند دیگه ای نبره) . امشب یه الیمینیشن کیس خواهیم داشت که بصورت فیتال فور وی الیمینیشن مچ انجام میشه و کسی که در این مسابقه پین بشه ، حذف میشه و سه نفر بعد در مین ایونت هفته ی بعد در یه تریپل تریت الیمینیشن مچ برابر هم قرار میگیرن و همینطور ادامه پیدا میکنه تا جایی که برنده ی آخر مشخص بشه و اون برابر جک سوئگر در بکلش قرار بگیره . افراد حاضر مارک هنری ، فینلی ، تامی دریمر و کریسچن خواهند بود . " تماشاگرا در لحظه ای که تفنی اسم کریسچن رو میگه ، کریسچن رو بشدت تشویق میکنن (و بر عکس هنری رو هو [بو] میکنن) . سوئگر با لبخند رینگ رو ترک میکنه .

امشب یه سیکس من تگ تیم مچ هم خواهیم داشت (مسابقه ی اول) .

کامرشال .

ویدئویی از فیلم " 12 راندز " پخش میشه .

مسابقه اول :: جان مورسن ، میز و تایسن کید برابر اون بورن و یونیفاید تگ تیم چمپینز کارلیتو و پریمو

تیم هیل ها داخل رینگ منتظر هستن . کارلیتو و پریمو کولون وارد میشن و مورد تشویق قرار میگیرن . در پایان ، اون بورن میاد و او هم تشویق میشه . مسابقه رو میز و کارلیتو آغاز میکنن . میز خوب کار میکنه و سریعا با تایسن کید تگ میکنه . کید وارد میشه و روی زانوی کارلیتو کار میکنه . کار به گوشه ی رینگ میکشه و در یه رفت و برگشت ، دو تگ همزمان صورت میگیره و اون بورن و مورسن وارد میشن . بورن خوب کار میکنه و به بازی سرعت میده . چند کیک و یه هاریکنرانا از بورن . یه پرش دیگه از بورن و او - که به بیرون بر روی مورسن پریده بود - به رینگ برمیگرده . میریم برای کامرشال . هیل ها بر بازی مسلط هستن و حالا دو هات تگ صورت میگیره و تایسن کید و پریمو وارد میشن . پریمو با کید درگیر میشه و خوب کار میکنه . در یه صحنه ، بین تمام اعضای دو تیم درگیری رخ میده و سپس رینگ برای پریمو و کید خالی میشه . پریمو بعد از یه جاخالی ، بک استبر میزنه و سپس جای خودش رو به اون بورن میده . بورن میره بالای طناب ها و شوتینگ استار پرس میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (14:20)

» برنده ی مسابقه : اون بورن ، کارلیتو و پریمو

ویدئویی از درگیری های رندی اورتن و تریپل ایچ پخش میشه .

کامرشال .

هایلایت های رسلمینیا 25 رو شاهد هستیم .

کامرشال .

مسابقه دوم :: فیتال فور وی الیمینیشن کیس مچ :: تامی دریمر برابر فینلی برابر کریسچن برابر مارک هنری

مارک هنری به همراه تونی اطلس وارد میشه و تماشاگرا این دو رو هو [بو] میکنن . فینلی به همراه هورنسواگل وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . تامی دریمر میاد و تماشاگرا او رو هم تشویق میکنن . در پایان کریسچن میاد و - همونطور که پیش بینی میشد - بیش از استار های قبلی مورد تشویق قرار میگیره . مسابقه آغاز میشه . مارک هنری با تسلط کامل مسابقه رو آغاز میکنه و خیلی زود میریم برای کامرشال و برمیگردیم . در هشتمین دقیقه ی مسابقه هستیم (با احتساب کامرشال) و فینلی میره برای کلتیک کراس اما کریسچن کونر و کاور میکنه ، یک..دو.. . تامی دریمر در گوشه ی رینگ میخواد به فینلی تری آو ووء بزنه که موفق هم هست . تماشاگرا دریمر رو تشویق میکنن . کمی جلوتر که میریم ، مارک هنری به دریمر حمله میکنه و میخواد به او وورلد استرانگست اسلم بزنه اما موفق نیست و فینلی دور از چشمان داور (با کمک هورنسواگل) با شلیلی ضربه ای به صورت مارک هنری میزنه و کاور میکنه ، یک..دو..سه . (9:55)

» برنده ی مسابقه : فینلی

بعد از مسابقه ، فینلی - که هنوز به بکلش راه پیدا نکرده - خوشحالی میکنه . اعلام میشه در هفته ی بعد و در مین ایونت - همونطور که مشخص هست - باید یه تریپل تریت الیمینیشن کیس مچ بین فینلی ، تامی دریمر و کریسچن انجام بشه تا هفته ی بعد هم یکی از این سه نفر حذف بشن .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:23 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

فرنوش چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:58 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

Chaos-Warriors جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:43 http://warriors.mihanbb.com

سلام به شما دوستان عزیز انجمن Warriors 18 روزه که افتتاح شده کسانی که زیاد اینترنت میرن و می تونن در این انجمن فعالیت کنن و در واقع دوست دارند جزء ناظم های بخش ها باشند عضو بشن و بهم با استفاده از پیغام خصوصی خبر بدن مثلا: من با نام کاربری(فلان) عضو شدم و میتونم فعالیت کنم و میخوام ناظم بخش تفریح و سرگرمی بشم ، منظور از فعالیت: مثلا ناظم بخش گالری عکس ، تو انجمن عکس میزاره و ناظم بخش نرم افزار ، برنامه برای دانلود میزاره و بلاخره هم من و هم شما دوستان زیادی پیدا میکنیم

ناظم بخش ها درحال حاضر عبارتند از:
ناظم بخش موبایل
ناظم بخش فیلم
ناظم بخش نرم افزار
ناظم بخش تفریح و سرگرمی
ناظم بخش بازیهای رایانه ای
ناظم بخش کشتی کج
دوستان عزیز توجه داشته باشین که در هر بخشی که میتونین فعالیت کنین اون رو انتخاب کنید
انجمن Warriors قوانین مهمی داره که قبل از عضویت اونها رو بخونید و باقبول کردن قوانین میتوانید عضو شوید(قوانین هنگام ثبت نام رو نمیگم ، منظور قوانین کل انجمن هستش)
و اگر نمیدونید چطوری مطلب بنویسید مهم نیست یادتون میدیم ،فقط توجه بفرمایید که این پیام عمومی بوده و برای همه ارسال میشود پس کسانی که زودتر از همه عضو میشن و مدیریت و ناظمیت بخشی رو میخوان به اونها تعلق میگیره ، پس منتظرم.

سعید سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:56 http://www.mardanmedan.blogsky.com

سلام من تو لیست بلاگ های بروز شده پیدات کردم اگه میشه درباره ی اون عکس بالای قالب وبلاگت توضیح بده ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد