SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: WWE Tribute The The Troops Results

                

نام رخداد : Tribute The The Troops

تاریخ انجام : شنبه . 20م دسامبر سال 2008

محل برگذاری : عراق

 

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه.

راء این هفته با نشان دادن ویدئویی از سازمان و ارتش کشور آمریکا و ارتباط دبلیو دبلیو ایی با سربازان آمریکایی شروع شد .

هنگام شروع مراسم جرج دبلیو بوش از طریق مانیتور برای سربازان صحبت کرد . وی گفت : من از دبلیو دبلیو ایی برای اینکه در 8 سال گذشته سربازان را یاری کرده است تشکر میکنم . همچنین اینکه دبلیو دبلیو ایی برای این مراسم هیچ گونه مبلغی را بابت بلیط دریافت نمی کند . جرج دبلیو بوش صحبت هایش را با آروزی موفقیت برای آمریکا و سربازان این کشور تمام کرد .

مسابقه اول :: جف هاردی و سی ام پانک و آرتروث در مقابل جان موریسن و میز و جی بی ال

اول جف هاردی وارد رینگ میشه . جری لاور درباره ی قهرمانی او در آرماگدن توضیحاتی را می دهد . سپس سی ام پانک وارد رینگ میشه و در ورودی خودش به آغوش سربازان میره . آر تروث نیز با خواندن آهنگ ورودی خودش وارد رینگ میشه . بهترین تگ تیم سال و قهرمانان تگ تیم راء وارد رینگ می شوند . سپس جی بی ال با لیموزین خودش وارد میشه در حالی که لباس سربازان را بر تن دارد . سربازان در حال گفتن کلمه ی USA هستند . بازی شروع میشه و در آغاز آرتروث یک ضربه ی سنگین با پا به موریسن میزنه و پشت سر اون یک آرم درگ . حالا موریسن تروث را به طرف طناب ها میفرسته و جی بی ال یک شیطنت میکنه و باعث میشه جف هاردی و پانک به نشانه ی اعتراض به رینگ بیان و به جی بی ال حمله کنند .

کامرشال.

میز یک کلوزلاین به پانک میزنه یک .. دو .. میز ساید هدلاک را بر روی پانک اجرا میکنه ولی پانک یک ضربه ی سنگین با پا به سر میز میزنه . پانک سعی داره که با یکی از اعضای گروهش دست بده ولی موریسن وارد رینگ میشه و یک ضربه به قوزک پا او میزنه . پانک اسکوپ اسلم را به موریسن میزنه . هر دو استار سعی دارن که دست خودشان را به یکی از هم تیمی هایشان بزنند جف هاردی و میز وارد رینگ میشن . جف بر روی میز کار میکنه دابل فیت بر روی میز در گوشه ی رینگ یک .. دو .. جی بی ال وارد رینگ میشه و یک مشت به سر جف میزنه . حالا جی بی ال یک بیگ بوت به جف میزنه . در یک جا به جایی جف یک توایست آف فیت میزنه و حالا به گوشه ی رینگ میره و اسوانتان بمب را میزنه . یک .. دو .. سه ..

 

ویدئویی از ملاقات استارها با سربازان پخش میشه .

کامرشال.

 

لیلیان گارسیا اعلام میکنه مراسم سانتا کلوز برگذار می شود ولی امسال 2 نفر وجود دارند . کرایم تایم !! شد و جی تی جی با لباس های قرمز رنگ کریسمس وارد رینگ می شوند . سپس شد میگه من تک تک سربازان را دوست دارم . سپس کرایم تایم اعلام میکنه که دیواها وارد رینگ بشوند .  کلی کلی و میکی جیمز و ماریاو آلیشا فاکس و ایو وارد رینگ می شوند . سپس کرایم تایم و دیواها شروع به گرفتن جشن به همراه سربازان می کنند و سپس رینگ را ترک می کنند .

 

ویدئویی از نامه هایی که بچه ها برای سربازان نوشته اند نمایش داده می شود .

کامرشال.

ویدئویی نمایش داده می شود که سربازان درباره ی مفقود شدن تعدادی از افرادشان صحبت می کنند . کریس جریکو درباره ی پیشرفتی که اینجا نسب به سال گذشته داشته صحبت میکنه . جی بی ال نیز این موضوع را تاکید میکنه و میگه نسبت به سال های گذشته اینجا فوق العاده تغییر کرده است . همچنین تعدادی از سربازان و مردمان عراقی نیز در این ویدئو نشان داده می شود .

 

مسابقه دوم :: جان سینا و باتیستا و ری مستریو در مقابل کریس جریکو و بیگ شو و رندی اورتون

بیگ شو و سپس کریس جریکو وارد رینگ می شوند . جریکو در میان ورودی خودش بسیار منفور بود . رندی اورتون نیز با شخصیت هیل خودش وارد رینگ میشه .

کامرشال.

آهنگ باتیستا زده میشه و سربازان بسیار هیچان زده هستند . باتیستا یک شلوار ارتشی به پای خود کرده است و در همین حال وارد رینگ میشه . ری میستریو نیز وارد میشه و به میان آغوش سربازان میره . او این حرکت را سال پیش نیز انجام داد . در آخر نیز آهنگ جان سینا زده میشه و سربازان به شدت هیجان زده هستند و سینا برای چهارمین سال وارد این مراسم می شود .

بازی شروع میشه و باتیستا رندی اورتون را به گوشه ی رینگ میبره ولی اورتون دفاع میکنه و ضربه هایی را به باتیستا میزنه . حالا کریس جریکو در رینگ است . باتیستا یک سایداسلم به جریکو میزنه و دست خودش را به ری میزنه . ری میخواد یک 619 بزنه ولی بیگ شو اجازه نمیده و او را به بیرون از رینگ پرت میکنه .

کامرشال.

کریس جریکو در حال زدن ضربات متعدد به ری است . ری بسیار تلاش میکنه که دستش را به یکی از هم تیمی هایش بزنه ولی جریکو اجازه نمیده . حالا ری در گوشه ی رینگ است و جریکو در حال سرگرم کردن داور است و در همین لحظه بیگ شو یک ضربه سنگین با سر به ری میستریو میزنه . حالا جریکو به بیگ شو اعتراض میکنه و میگه چرا در بازی دخالت کردی . کریس جریکو یک سیلی به بیگ شو میزنه . بیگ شو عصبانی میشه و یک چوک اسلم به جریکو میزنه . حالا جان سینا در رینگ است و در حال مبارزه با اورتون . سینا فایو ناکل شافل را بر روی اورتون اجرا میکنه . جان سینا خودش را برای اف یو آماده میکنه ولی جریکو میاد و یک ضربه با پا به سر سینا میزنه . حالا باتیستا برای دفاع از سینا به رینگ میاد ولی اورتون یک بک بریکر به باتیستا میزنه . حالا اورتون میخواد آر کی او بزنه ولی سینا او را به سمت جریکو هل میده و حالا اورتون و جریکو هر دو بر روی طناب دوم رینگ افتاده اند و ری میستریو یک دابل 619 میزنه . حالا سینا اف یو را اورتون و باتیستا بمب را باتیستا به کریس جریکو میزنه . اورتون و جریکو هر دو در یک زمان پین می شوند . یک .. دو .. سه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
رهام یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:38

باسلام میشه یک مسابقه از باتیستا و استیو استن بگذارید متشکرم از مطالب وبلاگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد