SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

تیم Bubay Dudly &Dvonمعروف بهDudley Boys

تیم تری دی ، تیمی هست که اکثرا اون رو با نام دادلی بویز میشناسن . این تیم تا پایان قرار دادش با تی ان ای چیزی باقی نمونده و هنوز برای آینده ی خودشون تصمیم قطعی ای نگرفتن . کمپانی تی ان ای خاطر جمع هست که تیم تری دی از وضعیت فعلی خودشون در تی ان ای راضی هستن و حتما قرار دادشون رو تمدید میکنن . ضمن اینکه دابلیو دابلیو ای هم در حال حاضر اون اشتیاق رو برای خریدن تیم تری دی نداره و این باعث شده کار کمپانی تی ان ای راحت تر باشه .

اما دیوان دادلی ، عضو سفید پوست تیم تری دی در دابلیو دابلیو ای طرفداران زیادی داره و خیلی از سوپراستارها هم با او رفیق هستن و او رو دوست دارن . اما بوبا ری دادلی گفته که در حال حاضر در دابلیو دابلیو ای چندین دشمن داره که این باعث شده کار او با این کمپانی تموم بشه . اما جالبه چند روز پیش دابلیو دابلیو ای اعلام کرد : " هیچ کس در دابلیو دابلیو ای نظر بدی نسبت به دیوان دادلی نداره ، اما بوبا ری داره با کارهاش به کریرش آسیب میرسونه . " ضمن اینکه این چند وقته دابلیو دبلیو ای داره از استعداد های جوون به عنوان تگ تیم ها استفاده میکنه و بوبا ری دادلی هم علاقه ای به این عمل نداره . در حالی کمپانی داره از جوون ها استفاده میکنه و نیاز به یک تیم بزرگ داره ، هنوز در خرید تیم تری دی نا مطمئن نشون داده .

------------------------------------------------- 

- قرار داد گیل کیم ، قهرمان سابق زنان و ناک اوتِ تی ان ای با این کمپانی به پایان رسیده و احتمال پیوستن او به دابلیو دابلیو ای وجود داره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد