SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

یک خبر مربوط به بازی کشتی کج۲۰۰۹

یک خبر مربوط به بازی کشتی کج۲۰۰۹

 

بازی Smackdown vs. Raw 2009 ، محصول جدید و متفاوتی از کمپانی تی ایچ کیو هست . سری بازی های اسمک دان ورسز راء همیشه طرفدار داشته و اینبار با تحولاتی که در این بازی بوجود اومده حتما طرفدار و خریداراش بیشتر هم خواهند شد . این بازی تا یکی دو ماه دیگه به بازار عرضه خواهد شد و من هم برای اینکه قبل از خرید این بازی اطلاعات کوچیک و مختصری ازش داشته باشید ده چیز جدید و مهم از این بازی رو براتون آماده کردم که البته چیز های جدید زیاد داره ولی تا اونجایی که من خبر دارم مهم هاش این ها هستن :

 

1 - روی کاور این مجله عکس تریپل ایچ و شان مایکلز به عنوان گروه دی اکس هک شده که این اولین باری هست که عکس شان مایکلز روی کاور این بازی چاپ میشه .

 

2 - این بازی دارای تگ تیم های بیشتری نسبت به نسخه ی قبلی هست که میتونه جالب باشه و جذابیت این بازی رو بیشتر کنه .

 

3 - مود ، سیزن و استوریلاین های جدیدی به این بازی اضافه شده که میشه به مهم ترین اون ها که " رود تو رسل مینیا " هست اشاره کرد .

 

4 - برای اولین بار در این بازی ما شاهد حضور د میز ، سوپراستار و قهرمان تگ تیم اسمک دان هستیم که دلیل اصلی ساخته شدنش همین قهرمانی او هست .

 

5 - این بازی برای تمام کنسول های " پلی استیشن 3 ، پلی استیشن 2 ، ایکس باکس ، پی اس پی و وی " ساخته شده که احتمالا آخرین نسخه ی این بازی برای سونی 2 ، نسخه ی سال 2010 خواهد بود .

 

6 - در اقدامی جالب از سوی کمپانی تی ایچ کیو ، شما در این بازی میتونید فن ها و فینیشر هایی که در فکرتون هست به هر شکلی که میخواید ابداع کنید .

 

7 - اضافه شدن حرکت های تیمی ، فینیشر های تیمی و فینیشر های جدید که هر کدوم مخصوص همون تگ تیم یا سوپراستار هست .

 

8 - کنترل کردن سوپراستار ها ازسوی دی پد و اضافه شدن گارد های جدید و جالب که هر کدوم مخصوص همون سوپراستار هستند .

 

9 - اضافه شدن ایونت های جدید و پرطرفدار که میشه به مهم ترین اون ها که اینفرنو مچ هست اشاره کرد . منظور از اینفرنو مچ همون مسابقه ایه که دور رینگ آتیش هست .

 

10 - و در پایان ساخته شدن و اد شدن قفل گوگوپلاتا به فینیشر های آندرتیکر و حذف کردن لست راید از فینیشر های این سوپراستار .

 

نمیدونم این اطلاعات دقیقا مال کدوم کنسول هست چون بازی های کشتی کچ در کنسول ها همیشه با هم متفاوت هستن . ولی احتمالا همه ی این ها در تمام نسخه های جدید کنسول ها وجود داره و بیشتر گرافیکشون با هم تفاوت داره .

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:52

اطلاعات بیشتری درمورد این بازی به ما بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد