SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

بازی کشتی کج 2007 برای کنسول -PSP

 

برای خرید باید در قسمت نظرات همین پست یک نظر خصوصی بدهید که باید درآن اطلاعات زیر

درج شود:

استان

شهر

نام

نام خوانوادگی

کدپستی

آدرس کامل

ایمیل

همچنین شما باید یکی از اطلاعات زیررابه دل خواه بنویسید:

تلفن منزل

تلفن محل کار

موبایل

توضیحات کامل در ادامه ی مطلب

در سال 2004، THQ بازی SmackDown vs Raw را وارد ویترین مغازه ها کرد که در سبک کشتی کج موفق بود و توانست برای خود طرفدارانی را پیدا کند. پس از موفقیت این نسخه THQ تصمیم به ساخت نسخه ای جدید از این بازی برای کنسول های PS2 و PSP گرفت که بالاخره بعد از تبلیغات بسیار وارد بازار شده است. WWE SmackDown vs Raw 2007 نسبت به نسخه قبلی خود تفاوت های بسیاری کرده است و امکانات بسیار بیشتری در این نسخه در اختیار شما قرار می گیرند.

SmackDown vs Raw 2007 نسبت به بازی های قبلی این سبک کاملا متحول شده است.تمام قسمت های WWE SmackDown vs Raw 2007 نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده اند و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهند. در این نسخه شما دارای خط momentum و انرژی هستید. اگر شما به چندین بار از یک حرکت تکراری استفاده کنید خط momentum افت می کند که در واقع محبوبیتتان در میان مردم است و در نتیجه حریف به راحتی بر شما غلبه می کند. خط دیگری که در بازی وجود دارد، انرژی شما را نشان می دهد. با وجود این خط داشتن استراتژی در بازی بسیار مهم است و شما باید سعی کنید که علاوه بر حرکات قوی از حرکات سبک نیز استفاده کنید. چرا که در صورت اجرای حرکات قوی انرژیتان به سرعت خالی می شود و در نتیجه اجرای حرکات بسیار سخت تر می شود.

یکی دیگر از امکانات جدید این بازی قابلیت انتخاب حالت مبارزه کشتی کج بازان است. در بازی های قبلی این سبک تمام بازیکنان دارای چهار قابلیت Signature، Power، Speed و Submission بودند اما هم اکنون فقط در مورد Submission و مبارزه Dirty یا Clean با هم تشابه دارند و شما می توانید سه قابلیت دیگر آن ها را از بین هفت گزینه Power، Speed، Technical، Brawler، Martial Arts و Old School انتخاب کنید.

در این نسخه علاوه بر حالت های قدیمی بازی شما می تواند شاهد حالت های جدیدی چون Buried Alive که در طول آن باید حریف را وارد تابوت کنید، باشید که می توانند بازی را معتادکننده تر از قبل کنند. همچنین در حالت های قدیمی بازی نیز پیشرفت های جدیدی دیده می شود برای مثال در Ladder Matches شما می توانید به جای یک نردبان، از چندین نردبان استفاده کنید یا اینکه در cage match شما قادرید از رینگ خارج شوید. برای ساخت کشتی کج باز دلخواه خود نیز بازی امکانات کاملی را در اختیارتان قرار داده است. در این بین شما می توانید از بین پنج صدای مختلف را برای بازیکن خود انتخاب کنید. پس از ساخت شخصیت دلخواه خود شما می توانید برای او حالت برای ورود به رینگ را تعیین کنید. در این قسمت نیز امکانات بسیاری در اختیار شما قرار گرفته اند.

مطمئنا در Smack Down vs Raw 2007 مانند نسخه قبلی حالت season mode از جمله سرگرم کننده ترین قسمت هایی است که وجود دارند. این قسمت را می توان حالت داستانی بازی خطاب کرد. جالب اینجاست که سیر داستانی بازی با توجه به اینکه شما یک ستاره Raw را انتخاب کرده اید یا یک ستاره از SmackDown را تفاوت می کند. با پیشروی در این حالت شما می توانید با به دست آوردن پول به مغازه بازی رفته و امکانات جدید که تعداد آن ها بسیار زیاد است را خریداری و از آن ها استفاده کنید. برای مثال می توان به ستاره های کشتی کج اشاره کرد که در ابتدا بسته هستند.

هم اکنون حالت جدیدی با نام GM mode (General Manager Mode) نیز به بازی اضافه شده است که به شما اجازه می دهد تا کنترل Smackdown یا Raw را به عهده بگیرید. در این حالت بودجه ای در اختیار شما قرار می گیرد که باید توسط آن اجاره رینگ، پول کشتی کج باز ها و دیگر نیازهایتان را بپردازید. در این بین هدف شما جلب رضایت مردم و پیدا کردن محبوبیت برای خود است تا بتوانید مردم را به خرید بلیت وادار کنید و پول لازمه خود را بدست آورید. در ابتدای این حالت با وجود کمبود پول شما تنها می توانید بازیکنان ساده را به استخدام خود در آورید و برای مدت زمانی از آن ها استفاده کنید. در این بین پس از بدست آوردن پول کم کم می توانید ستاره های کشتی کج را فراخوانده و توسط آن ها برای خود محبوبیت کسب کنید. برای به دست آوردن محبوبیت بیشتر نیز شما می توانید مسابقات ویژه ای مانند تورنمنت های قهرمانی را برگزاری کنید که طرفداران بسیاری دارند.

مدل های شخصیت های فوق العاده به نظر می رسند.WWE SmackDown vs Raw 2006 از نظر گرافیکی نیز فوق العاده به نظر می رسد. در این بین اولین نکته حائر اهمیت از نظر بصری مدل های شخصیت ها است که عالی به نظر می رسند و جزئیات بالایی در آن ها دیده می شود. مکان های مسابقه نیز به خوبی طراحی شده اند و جزئیات بالایی در آن ها دیده می شوند. تماشاگران نیز خوب به نظر می رسند. از نظر صداگذاری نیز بازی فوق العاده به نظر می رسد. آهنگ های خوبی در بازی به کار رفته اند که کاملا با آن هماهنگ هستند. صحبت های شخصیت ها نیز خوب انجام می شود. گزارشگری بازی نیز مانند دیگر قسمت های صدا عالی به نظر می رسد. در کل WWE SmackDown vs Raw 2007 پیشرفت های بسیاری نسبت به نسخه قبل داشته است که آن را به یک بازی به یاد ماندنی تبدیل کرده اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دامنه رایگان دات کام+افزایش آمار جا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:24 http://www.33IR.com




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

مسلم سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:08

بازی زیبایه دیدم ولی متاسفانه ندارم.درجستوجویش هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد